Grå dag...

Grått o konstigt väder idag men skönt ändå! Startade dagen m frullis, välling o goa osötade mackor m skinka oprästost på *mums* Sen åkte Isak o Syster till tandl o jag o Alice gjorde en fin bok om familjen. Såå fint hon ritade o skrev om alla i deras familj o jag o E fick vara med. Jag stod o lagade mat i köket o hon sa ju vad jag skulle skriva till bilden + vad som skulle stå i pratbubblan. På bilden ritade hon mig + en bebis i magen med ögon ben o allting, sen så stod det att Jossan lagar mat och Elian i magen vill rapa för han är så mätt. I pratbubblan står det: Eiiiivind kan du smörja mina fötter? O sen ritade hon ett nytt blad med Eivind som spelar fotboll o ropar tillbaka: Jaaa det kan jag! Haha barn är underbara. Isak min systerson sa på midsommar till min syster, de är så goa. Syster: Vilka? Tittade sig omkring efter barn eller något sött. Isak: Jossan o Eivind, de kommer ju hålla ihop hela livet för de är så goa med varandra! Såna ord betyder mest av allt, att mina älsklingar ser o känner så mycket. Isak var ju nyss en bebis som jag kånkade på då jag var 10 o han nyfödd......Underbart att han blivit så go o fin! Sen åkte jag in till stan o lämnade tillbaka filmen vi såg igår, köpte jordgubbar o hälsade på Hanna o lille Oskar. SÅ kuligt o möta dem live efter alla mail :) Han är sååå söt o ser så vuxen ut med håret, o skrattade hela tiden. Väldigt kul o se hur fint de hade det hemma o se vilken goklimp Anders fått till! Sen nu är jag hos Mamma o ska köra henne till tåget imorgonbitti! Nu vill jag ha sol så jag kan få fräknar o bli brun igen. Det kommer nog. E kommer snart jippie, jag o Lillis längtar sååå mycket han sparkar hela dagarna i sträck o putar ut med fötter o rumpa hela tiden. MYSIGT! Kläder: Vita linnebrallor, vit o blårandiga bomullströjan jag köpte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0