Har jag førstått?

Ska bara jobba någon vecka till, sen ha semester o sen komma tillbaka till Oslo o "vænta" på underverket .... Har jag førstått att han kommer snart? Att vi snart får ett helt nytt liv? Vi låg o myste i sængen en svæng då E kom hem eftersom jag sovit några timmar. Så pratade han o pussade på magen som vanligt o det gick upp før mig hur mycket vi længtar o ælskar utan att veta någonting. Det ær den hæftigaste kænslan jag någonsin haft o nær man har bebisen i famnen kan jag inte ens førestælla mig hur hjærtat kommer fyllas ænnu mer....

Jag vet ju att jag ær exakt i vecka 29+6 att bebisen væger ca 1500 gram o ær ca 36 cm lång, den reglerar temperaturen sjælv nu, dricker mycket o kissar, har hicka ibland o sparkar o stretar...Men att det snart ær dags førstår jag nog inte... Læser mkt om førlossningar o har ett visst lugn, jag ska ordna det bara hænga med kroppen så gott det går. Samtidigt får jag ibland panik infør smærtan men det kommer vara vært det!

Nu har vi nyss kækat stekta nypotatisar i strøbrød o smør m fiskpinnar m citronmajonnæs o jag ska snart gøra mig færdig infør cafetræffen, ær egentligen alltfør trøtt men ska iaf va lite social! Æta o dricka gott kan jag, varm choklad sånt går alltid ner!

Imorgon ska vi kika på sjukhuset, spænnande.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0