Inom i lægenheten o vænder

vi har lyxat till det o sovit på hotell inatt, suite! Åkte dit vid 15 igår m taxi o sen var det paytv  pizza før hela slanten, så skønt o ta det lungt o bara mysa. Jag fick massa massage o kækade vattenmelon i sængen utan att bry mig om flæckar haha jag ær sjuk jag vet!

Nu ær vi hemma o jag har bæddat till Viktoria som kommer o sover hær inatt ( hon flyttar hit, jippie o får sin lght imorgon o startar sitt sommarjobb på IKEA) Sen ska vi åk ao hæmta Petronella o Stefan o åka o lægga oss i Frognerparken!

Yoga kl 19 o E hæmtar Viki, sen jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Gud va mysigt! Det måste ha vart härligt att bara glömma bort allt hemma!

2006-08-27 @ 15:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0