Jag vill hem en svæng NU

ja jag sitter på jobb o har værldens bæsta pojkvæn, solen skiner men jag ær så trøtt. På natten så får jag helt enkelt inte den sømn jag behøver, antingen så kissar jag, vaknar av kramp i benen, ont i høften eller bekkenlåsning, Eivind hjælper mig ur sængen o då jag æntligen ær tillbaka så vaknar underverket i magen o vill busa.

Jag har sån lust o bara va i Svall någon dag, va hos Syster Mamma o Pappa o mysa o slappa....varfør ær flyg så dyrt nær man inte ær ute i god tid? :(
Bil kan jag inte ens drømma om o køra ensam i så många timmar.....

Klæder: Vita linnebyxor, guldskorna, randig rød o vit långærmad top m vita knappar på sidorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0