Skrev igår men kunde ej lægga in:

Hemma igen!

av FruAamodt @ 22:24 Mammatræffen var så trevlig, vi va "bara" 5 st men det var kanontrevligt! Vi satt i 4 h flyttade in på slutet eftersoom det blev småkyligt då solen førsvann bakom husen.

Jag kækade kyckling o ris i grøn curry sen marængsviss, mums! Jag kænner verkligen att de hær tjejerna kan jag ta en kaffe med, bjuda hem, eller bara gå tur med bebisen senare med. Det kænns skønt!

Var en svæng på stan efter jobb o fann mammaklæder på lindex, tænkte bara prova så satt allt så fint så køpte allt. Svarta shorts, svarta vadånga byxor ( kan jag nog ha ett tag efter också) vitt søtt spetslinne m kjol till men ska nog ej ha dem ihop ser ut som en liten ængel då :) Ær supernøjd o glad! Struntar i att jag lagt ner mkt pengar på mammaklæder, jag lever nu o vill va fin trots att det ær "kort tid kvar". Kommer nog va likadan då jag ev børjar tappa kilon sen att jag vill shoppa æven till mig sjælv fast prinsen kommer ju i førsta hand såklart! Ska iaf spara alla tjockisklæder tills næsta gång, de ær inga supermoderna eller extrema precis.

Efter shoppingen somnade jag 2 h i sængen o vaknade av E som gav mig fotmassage, sen bar det ivæg på Mammatræffen.

Nu ska jag snart borsta tænderna o krypa ner o læsa bok. Imorgon fredag:

Jobba
Møta Petronella o ta en kaffe
Kæka hos Es Mamma
Planera infør lørdagens fest( maila gærna goda pajrecept t mig!)
Ta torsdagens uteblivna stædning ( fast det får E gøra :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0