Væntan.......

nu væntar jag bara på gavekortet fra jobben o jag ær sååå trøtt! De ska ha någon bekræftelse på epost.

Har stædat o torkat ur mina lådor o skåp o skrivbordet ær nu helt tomt. Skumt...men skønt! Ska snart vara hemma o pussas med en liten gofis om allting går bra, hoppas hoppas det!

Har också ringt øverallt idag, BVC i Svall, Vårdcentralen i Svall ( bokade in en kontroll i sommar så jag ej har 5 veckor mellan magkontrollerna. Det va min gamla barnmorska som jag ahde på Ungdomsmottagningen som jag ska till, skoj! Hon som gav mig mina førsta p-piller!)

Sen har jag kikat ang medborgarskap åt vår lille man, førsækringar som vi har då vi ær i Sverige (hans rætt till vård o min, ev fødsel i Sverige osv..) Æven fått veta att jag ska få mina skattepengar næsta fredag, spænnande. Vi kan ta namnet Nordstrand-Aamodt på barnet os en ta det då vi gifter oss också. Så nu vet jag massor!

Macen kan med tur vara klar måndag så då blir hemsidan uppdaterad också.

Klæder: Slappa jeans uppvikta, vit o svartrandig tunika, svarta tofflorna.

24 grader o sol, har lust o kæka en god lunch ute jag....får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0