Idag har jag jobbat - nu hemma o vilar!

Idag har jag jobbat - nu hemma o vilar!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhh.. va mysigt det låter med en massa sparkar... önskar jag kunde komma över en sväng och hälsa på. Vill verkligen det. Skall försöka komma i sommar... Verkar inte blir sundsvall under påsk iaf eftersom mamma och pappa kommer ner när jag fyller år. Sedan ska jag hem när Jenny tar studenten. Ska bli kul =)....
Jag och Jon sitter här och filar på våra idéer och det är så himla kul. HOppas det dras igång snart. Nu ska jag kolla på insider. Puss vännen.. Hälsa lillen.. klappa på han om du inte kan puss =)
Älskar dig
kram

2006-03-23 @ 21:31:10
Postat av: Joss

tænk att jenny tar studenten, ooverkligt! Ja va skoj med era planer længtar tills ni ær igång!

Roligt att du skrev så før alla sæger pussa o klappa ær ju det enda jag kan, nu lever han sitt eget liv mkt om kvællarna o nætterna, men det ær bara kul!

Ælskar dej med massor! Puss

2006-03-24 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0