Jag nöjd & glad

Jag nöjd & glad


Kommentarer
Postat av: elinis

stackars min lilla snuttis! är du alldeles ensam hemma? Är E på jobb? På vilket sätt mår du dåligt? Hoppas att du mår bättre nu iallafall! Jag hoppas att du unnat dej god mat, snarr och film om du är ensam! saknar dej!! PUSS Fs mamma är fortfarande här... vi umgås med henne. Jag vill ha sex! :)haha love u

2006-03-11 @ 21:42:36
Postat av: joss

haha ja det blir lite sex m besök om man bor litet :) Jag har halsvirus feber o ont i huvudet, E är hos en kompis massa mil bort. Blä godis, har ingen matlust men har ätit nyponsoppa o magen är typ borta :( vi är ynkliga nu. Puss

2006-03-12 @ 08:19:13
Postat av: joss

haha ja det blir lite sex m besök om man bor litet :) Jag har halsvirus feber o ont i huvudet, E är hos en kompis massa mil bort. Blä godis, har ingen matlust men har ätit nyponsoppa o magen är typ borta :( vi är ynkliga nu. Puss

2006-03-12 @ 08:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0