18 grader o inga moln....

vaknade jag av idag, sitter o dricker vælling nu var så hungrig. Ska snart slænga mig i badet o tvætta håret o fixa lite sen ska vi på marknadsdagar som ær hær på Bogstadveien, de stænger av gatorna från bilar o har marknad o restauranger ute ist!

Igårkvæll va supermys, Petronella o Stefan stannade till 1 sen diskade vi o dansade lite :) Maten var:
Toast m avokado, citron, rød stenbitskaviar o færska rækor (blandat i rømme)
Færsk pasta m flæskfile i tomat o medelhavsørter
Jordgubbsglass m færska hallono  melon

Sovit som en stock, E somnade nere så jag slapp snarkandet efter måååånga glas vin o øl som det blev, jag børjar længta nu tills jag ska ut m tjejerna, bara dricka vin, locka håret o sitta o surra. Sen o gå ut ær inget jag saknar. Men jag hade vældigt skoj igår ændå nu nær jag orkar så mkt mer! Petronella fick kænna riktiga sparkar høgt upp i magen, vilket var skoj, kænns mer verkligt då tror jag!

Klæder: Pyjamas o glasøgon

Har nog min mac tillbaka då vi kommer hem från Grekland, så då blir det bilder o uppdatering va hemsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0