23 grader

o klockan ær snart 18, ska promma till simningen nu sen hem o slappa efter en kanondag!

3d var helt fantastiskt, bilerna hær inne ær bara med min mobil på korten vi fick så de ær gaska otydliga, førstår om ni tycker de ser lite skumma ut men vi ser på videolippet vi fick på cd-rom flera gånger m :)

Sen var det massagen, underbart skønt ska ringa o boka in fler timmar imorgon, sålde dessutom tjejn som æger stællet så då ska hon få en bra pris o jag billig massage - I like!

E snusar søtt o ær nyklippt, jag skickade honom t min frisør som ær kanonbra o BILLIG, lærling 215 kr allt annat kostar minst 500 kr hær om man ska klippa ett strå eller mer. Så nu ær vi nyfriserade o tokglada att prinsen verkar ha det strålande inne i mørka magen, væger drygt 1000 gram sa han så ni kan ju tænka er att han ær smal som en sticka førdelat på ca 30 cm :)

Nu hoppa i bikinin, ær lite latsugen o va hemma men men .......

Åt førresten god yoghurtglass på 7eleven, KØP o NJUT!  Tog vanlij o jordgubb, mums!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hejsan vännen!

Ja du det var inte de lättaste bilderna..men visst kunde man urskilja en söt liten gosse=))
Kom på att detta är typ första gången är inne på din blogg, får lägga in den som favorit!!!!

Ses snart i soliga Oslo

Kram Kram

2006-05-10 @ 22:52:22
Postat av: Joss

Tænkte på dig då jag vaknade att imorgon ær du hær!!!

Nu ær det ju "meldt" dåligare vær men det ska vi nog inte bry oss om, i sommar blir det ju massa myyys!

Hihi ja man ser bæst på originalfotona o filmsnutten vi har som jag kommer tvinga dig o kika på :)

Love you ses snart! Puss

2006-05-11 @ 07:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0