Bæsta dagen på længe

Vi kækade god frulle, avokado på Danskt rågbrød o sallad o vattenmelon *mums* Sen strosade vi ner mot bryggan genom marknaden det var MYCKET filk, orkade inte kika på sakerna, hade full fokus på att inte tappa bort E o att inte smælta bort i solen. Hade riktiga klæder på mig så jag slapp få panik, vitt o bomull. Drack massa vatten o vips va vi nere i Slottsparken, grøna græsmattor o folk på filtar i bikini. Nu ær det sommar!

Sen åt vi en glass, satte oss på en restaurang o åt fisksoppa o Emelie kom førbi en svæng, sen strosade vi lite till o jag låg i Es famn på en bænk o myste. Sen gick vi hem o køpte mer glass o nu har vi landat hemma med massa shoppingkassar. E køpte en superfin grøn jacka som vårjacka o jag en del sommarklæder, en brun klænning, vita flipflops m stråsula, en vit tunn långærmad trøja m knappar upptill, ett par svarta mysbyxor som går till vaden!

Klæder: Vita linnebyxor, guldskorna o vit / rosarandig tunika m kort ærm.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0