Førsta grillningen

hade vi igår, kycklingfile o champinjoner m fetaostsallad o potatissallad! MUMS satt ute på bakgården o myste o læste ihop. Sen var det yogadags, jag blir sååå trøtt o får ont i huvudet førsta halvtimmen, sen sista timmen blir jag mer avslappnad o då jag går ut har jag ny energi, rekommenderas åt alla som lider av spænningshuvudværk eller stress!

Sen sover E nere nu i gæstrummet så jag får sova, søtisen! Inte så romantiskt men det funkar nu så vi får sova bægge två.

Idag 3dultraljudet vi væntat på :) 12.30
Gravidmassage    15.00
Sim 18.15

Klæder: Bruna skor m kilklack, vit o brunklænning m prickar, omlott!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det lät gott med kycklingen, måste nog göra det när mamma och pappa kommer och hälsar på... Ska köpa en grill då också. Nu ska jag lägga mig i solen med en avocado... och lite svalkande vatten.. jag fattar inte att det är så varmt. man får gå ut och gå antingen tidigt på morgonen eller sent på kvällen...
PUsspuss

2006-05-10 @ 14:05:02
Postat av: Joss

Det va gott, så gør det! Vi kørde engångsgrill!! :) Nu ska jag på massage! PUSS

2006-05-10 @ 14:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0