Myskvæll

Vi har haft så kuligt, på den kule mage! Det børjade med snittar, oliver o ost, parma(spansk som jag inte får æta...hmm) m melon, små pajbitar o pizzor, godis med mera. Sen minglade vi omkring o kikade på leksaker o klæder o fina men DYRA mammaklæder, kænns før kort tid nu før o spandera mer på tjockmagen!

Sen blev E kær i en kamouflagedrækt m ben som han køpte før 400 kr till Lillis o bokstæver med færger o djur på som ska sitta på dørren till hans rum. Jag fick en rosa t-shirt gratis o køpte en present till Pappa eftersom han inte fick någon i mars, ska skicka den imorgon!

Sen strosade vi omkring o fotades av fotograf som ska lægga ut bilderna på nætet så kan vi bestælla førstoringar før 200 kr / st ska nog bestælla 4 st o ha hemma, någon med oss båda o någon m bara mig o magen! Sen pratade Gro Nylander (kænd førfattare o barnmorska, har skrivit de 2 bøcker jag fick av E) o E tyckte det var vældigt intressant, han høll på mig mage hela tiden o ær så underbart go o romantisk, viskar søta saker vart vi æn ær *kær* Sen utlottning av vagn o modevisning. Massage før gravida bokade vi  in åt mig o kikade i broshyrer før babysim o fick gratisprodukter før førsta tiden, shampo, olja, zinkpasta osv før Lillis. Vældigt lyckad kvæll o strosade till bilen på Løkka dær jag tidigare bodde o det sken sol o massa folk satt ute o drack øl, så mysigt!

Nu ska jag få fotmassage jag har tuuur som har E han ær bæst!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej!
Halkade hit som på ett bananskal..så jag började läsa. Mysig och trevlig läsning, avslappnande faktiskt. Jag har dock en fråga, vet ni att det kommer bli en pojke?

2006-05-05 @ 08:50:44
Postat av: Joss

Hej hej vad skoj! Ja vi vet ju det, jag visste innan UL också trodde jag o hade rætt! Vart i landet bor du?

2006-05-05 @ 08:59:54
Postat av: Ebba

Jag bor i Stockholm! Som för tillfället är helt underbart! Gröna gräsmattor och strålande sol! Nu ska jag sätta mig på ballisen och lapa lite sol! Trevlig helg!

2006-05-05 @ 11:28:31
Postat av: Joss

Skønt, dær har jag bott o jobbat på somrarna då jag gick gymnasiet NK kosmetik. Ha det skønt i solen!

2006-05-05 @ 12:13:06
Postat av: elinis

hej gumman! det låter som en toppenkväll igår!
skönt att ni har lika fint väder!
Nu har jag iaf uppdaterat min blogg, försökte tidigare men kunde inte logga in. puss

2006-05-05 @ 16:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0