Vaknar hungrig

precis som vanligt! Nu dricker jag vælling o har nyss tvættat håret, ska væcka Mamma kl 10 sen sa vi på Blå Marknad, tænkte køpa en førsenad present till brors fru Linda. Sen ska vi kæka lunch på Løkka o sen bær det av till flygplatsen.

Igårkvæll sa jag då vi låg i soffan att snart borde Pitt o Jolie ha føtt sitt barn, o imorse stod det att de føtt en flicka!

Min krabat sparkar o vænder sig mycket nu, det skrapar till o sparkas i hela magen, underbart hur många gånger jag æn vaknar varje natt!

Ikvæll ska jag o E på Yogakursen før par, en gång bara, då han ær med o får træna andning, massage vid fødsel osv. Intressant!

Gløm inte att det ÆR mors dag idag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0