Vi får bilen i slutet av juli

så bra!

Idag trodde jag att det  var natt då jag skulle kliva upp, men ett leende, en dusch o lite peptalk m mig sjælv fick mig att slæpa mig till jobb så nu ær jag hær!

Nyss haft morgonmøte. Nu ska jag jobba o sen hem o sussa innan yoga kl 16.45. Igår var vi på partnertimmen i yoga som var i 2 h, øvningar att andas, massera mig under førlossningen, støtta varandra osv. Vældigt vældigt bra, kænns som vi kommer køra på lustgas o akupunktur så man slipper avdomningen som epidural ger vilket begrænsar møjlighet att anvænda olika stællningar o kænna av værkar osv. Men gør det så ont att jag vill ha det så tar jag det! E tycker det kændes vældigt bra att få veta mer o førbereda sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0