Blått o grått

Blått o grått

Nu sover Elian en sväng, han var trött direkt efter lite mat. Jag hann knappt pumpa då han ville ha mjölk samtidigt =) Men men. Idag skriver jag ner eller upp vad du vill när jag ger honom mat. Ska bli intressant att se sen ikväll!

Nu ska vi snart promenera ner mot stan i lugn takt tänkte jag, ta en kaffe på vägen o en på kafe....mmmm! Eivind har sålt sig själv, det är lovely! Han ska from nu ta ALLA läggningar o ALDRIG svära då Elian vaknar. Han är underbar men då han sover o är trött o Elian vaknar för tionde gången så kommer det ibland ut ett o annat ord som får mig arg då jag vet att Elian VILL sova men kanske bara kissat. Så nu har vi en kanondeal + att jag ska få en timmes massage då han kommer hem idag. Att lyfta o bära nästan 8 kg hela dagarna gör så jag får ont i min nacke. Vad E får ut av det hela? Jo efter bad o läggning ikväll ska han få gå ut o ta några öl med Stefan =) 

Viktoria hälsar på oss o myser efter sin tenta. Att E ska ta läggningarna är inget som han inte själv "tjänar" på, då vet jag att han kan vara ensam med Elian o då kan jag tryggare g o göra saker o i gengäld kan han också få göra saker utan att jag är utsliten efter en kväll ensam med vårt hjärtegull!

Kläderna idag blev blått o grått:
Marinblå kofta ZARA, mörkblå stuprörsjeans &denim (H&M), ljusgrå tunika m kort ärm H&M & Gråa overkneestrumpor H&M. 

Har även de blå linserna men jag är INTE imponerad över resultatet, har nog blåare ögon utan dessa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Vilken mysig å fin familj ni verkar vara:-) Trevlig blogg har du oxå.
Kram!

2006-11-24 @ 12:08:34
URL: http://litenkvinna.blogspot.com
Postat av: hanna-evelina

hhehe jag känner igen anders lite där! när han är trött och utsliten så blir han lätt frustrerad över att oskar inte kan sova.
tror det är lika hos alla :)

2006-11-24 @ 12:12:27
Postat av: Suzanne

Vad du är jättefint klädd gumman!! Jag är så impad över hur smal du blivit så fort, superfin är du gumman. Men det är nog som de på BVC sa åt dig att du måste komma ihåg att äta riktigt själv oxå, alltför många som blir FÖR smal under och efter amning då deras små tar väldigt mycket från sina älskade mammor.

Vi ska åka till sjukhuset nu kl 13 igen. Göra ny viktkontroll på lillan eftersom hon fortfarande är dålig. Och till råga på allt så börjar min stora kärlek att bli dålig oxå. Ligger just nu o åmar sig i sängen efter 3 toalettbesök, men jag har proppat i honom diarréuppstoppandetabletter och hoppas på bra resultat!!

Kram gumman!!! Och snälla ge ELIAN en stor PUSS på kinden från mig oxå!!

2006-11-24 @ 12:13:57
Postat av: Viktoria

Så mysigt det skall bli ikv=) Sitter på förläsning..phuuu, snart dags för hjemmeeksamen, skall vara effektiv så jag hinner hem till dig o lillen. Var på bio igår med janina, BABEL, kjempe bra film!!

2006-11-24 @ 12:28:38
Postat av: josefine

Tack!

Jag tog inte jeans, de var för lösa bak så det blev grå kort kjol i manchester ist!

Jag tror också killar inte har den inställningen som vi har, att bebis vaknar men men de är ju bra ändå :)

Suzanne, så jobbigt att ni är sjuka. Hoppas kontrollen gick bra.

PUSS

2006-11-24 @ 17:13:04
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Engla

Vad ni är härliga! Skönt med kompromisser som är bra för hela famijlen! Ni verkar så sunda och härliga människor! Kram!

2006-11-25 @ 11:49:51
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: josefine

Tack :) KRAM tillbaka o ha en fin lördag!

2006-11-25 @ 12:02:22
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0