Bloggfri o tvfri kväll?

Ja vi skulle ha det men jag hinner liksom blogga på en minut så jag bloggar lite då E lägger Elian eller nåt! 

Förut låg de i sängen o Elian luftade sig utan blöja, lyckades kissa ner sin Pappa två gånger så två set med kläder fick jag i tvättkorgen. jaja tvätt är en daglig syssla nuförtiden. Jag provade även olika kläder framför mina killar. Shortsen var mycket uppskattade! Tror jag (trots mycket nytt som jag har som är mer elegant) ska ha min tighta guldklänning från H&M på julebordet med jobbet. Sen svarta strumpbyxor o mina moccaklackskor som jag även hade förra året. O lockigt hår uppsatt eller rakt nedsläppt. Enkelt o fint. O Mammas Chanelväska. Fick låna både den lilla som jag tror är nåt annat märke o den stora påsväskan som är äkta. I LIKE!

Kommentarer
Postat av: hanna-evelina

den klänningen du hade när du gick ut? :)

2006-11-22 @ 21:59:58
URL: http://hannaevelina.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh tack! Det värmde, skönt att höra det från en mer "oberoende" part =)

2006-11-22 @ 22:02:11
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: josefine

Hanna:Ja den jag hade då! Superkort men men ;)
Lina: Ja o jag VET vad det gäller, provision o sånt :) Jag började ju efter 2 dagar i Norge att arbeta med liknande som du gör fast via telen o på norska =) Kör på o ge det en chans!

2006-11-22 @ 22:05:58
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0