Elian i famnen på bio

Elian i famnen på bio

Så kom vi äntligen iväg imorse, jag var klar i jacka o halsduk kl 11.30 men vi kom iväg 12 o hann precis möta upp tjejerna 12.30. Snälla Aslaug köpte biljetter så jag slapp köa. Elian bajsade 2 ggr MYCKET o kissade på sig 2 ggr då vi bytte blöja så jag fick byta kläder o blöja flera ggr innan vi kom iväg.

Skönt, varmt ute o ingen snö eller is I like! Bion Scoop var bra, Woody Allen & Scarlett Johansen. Massa babyer som skrek o käkade, men det gjorde inget. Elian sov mest men skrek till då han ville käka. Säger det igen, är så glad jag mött alla tjejerna. 

Sen gick jag. Siri o Monica till Pascal o käkade(rökt lax på olivbröd med äggröra o kall potatissallad). Satt där tills det blev mörkt o prommade en del i stan, in på Sten & Ström o kikade på Filippa K o barnkläder. Mycket fint på Filippa K men DYRT! Jag är ingen tjej som köper superdyra saker, men kul o kika.

Nu är vi finally at home o fikar gott italienskt lantbröd med ost o tomat o yoghurt och nu fick jag en cookie i handen, mums extra choklad i :) Elian har käkat, bajsat o sovit bra idag så jag tror natten kan bli ok.... I hope!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0