i vagnen!

i vagnen!

Vi gick o gick idag o Elian käkade, fick ny blöja på kafeet o sen kikade han lite o sov i vagnen. Vi gick Bygdöy Alle hem, underbara inredningsbutiker, fick nästan släpa ur Mormor ur varenda en! 

Sen käkade vi pasta o kycklingsallad med avokado, paprika, majs o cherrytomat i!

Nu ska jag rensa kylen, den är FULL o massa är säkert sånt vi ej behöver. Måste få plats med all mat tills imorgon då jag o Mormor ska göra pajer o mysa hemma tills kl 15 då vi ska på dopsamtal. Sen gratta Es bror!

Kommentarer
Postat av: syster

Hej!!
Gud vilket fint kort!! Jättefin skärpa och känsla i bilden. Skall bli så himla kul att komma snart. Har beställt biljetter (tåg till s-holm t o r och flyg gardemoen t o r) så nu är allt klappat och klart!!

Har precis varit ute och tagit in hästarna och sagt godnatt (var ute och red på Trolla i skogen idag - hon är en liten vildhjärna men arbetsvillig så det var roligt).

Hälsa gänget därhemmma - snart kommer jag och min STORA älsklingsson (tänk när Elian blir så stor...)!

2006-11-15 @ 21:09:47
Postat av: josefine

Oj jag svaade här o gick iväg o ser nu att det ej blev registrerat!
Ja det är taget i gående fart med min mobil, så det är kul då det blir fint!

Hihi så duktig du är, väldigt modigt av dig att bli hästägare sådär!
ÄLSKAR DEJ o alla hälsade tillbaka! PUSS E lägger E nu!

2006-11-15 @ 22:37:24
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

ni stannar t måndag va? PUSS

2006-11-15 @ 22:53:20
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0