Jag & Aslaug

Jag & Aslaug

jag var KNALLröd efter masken, tror jag hade den för länge. Den var jätteskön då jag la på den o sen knastrade den sig fast, haha men nu är jag återställd. Såg ut som jag hade första gradens brännskador där en stund!

Nu ligger Elian på sitt rum o kikar runt, han ville inte käka eller något bara att jag skulle bära honom men nu ville han nog mest vara ifred. Skrek o skrek. Kanske saknar sin Pappa som är vid Sverigegränsen med jobbet där det är snö, han ringde ifrån en fasttelefon då han ej har mottagning där o lät måttligt road över att ej kunna smsa med mig och att de nu skulle ut o gå i snön. Haha mitt hjärta, I miss you!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jeg må øve mer på å se normal ut på bilder, og da tenker jeg ikke på med eller uten ansiktsmaske!!:) hehe

2006-11-13 @ 20:46:05
Postat av: Linda

Fin bild. hehe. :P Vad jobbar han som? Kram!

2006-11-13 @ 20:53:14
Postat av: josefine

Hahaha nei då Aslaug, bare husk på mitt tips du fikk hehe :)

Linda: Javisst ;) Han är salgsledare på fältavdelningen på ett företag där de säljer annonse på internet. Dock är han bara på kurs en kväll o där ingår teambuilding. Annars håller han sig gärna nära stan o långt undan skogen :)

2006-11-13 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0