LUKTAR

gott här hemma nu, E gör nåt med kyckling i ugnen....

Morfar är hemma i Sundsvall tryggt o säkert, skönt. Man är alltid orolig då han kör så långt. TACK alla för aöö hjälp på dopet o för alla fina presenter men farmförallt ATT NI KOM!!!

Idag har Elian velat ha mig ganska mycket. Skrikit lite o velat bli buren o somna. SÄkert 3 gånger har det skett. Viktoria bytte blöja då hon var här o den var tung av kiss men så stängde vi dörren efter henne o han gallskrek. Han hade kissat igen o kissade självklart då jag bytte blöja :) Det som sker det sker med barn!

Suger väldigt mycket på sina händer o fingrar o skrattade högt som jag skrev innan, sen ser han mycket mer i mina ögon o vill prata hela tiden. Fokuserar o följer blicken vart man går o pratat mycket o gärna. Sen har han sista dagarna börjat räcka ut tungan mycket o liksom slicka sig runt om i munnen. LOVELY!

Kommentarer
Postat av: hanna-evelina

har du provat med napp? han kanske har stort sugbehov nu och han kan ju inte alltid få suga på bröstet :) bara för att suga och mysa! hehe :)

2006-11-20 @ 20:43:54
Postat av: josefine

han bara upptäcker sina händer! då han äter släpper han då han är mätt!

2006-11-20 @ 21:12:18
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: mams

Hej min älsklingsgumma o. TACK för en underbar tid!!!!!!!!!!!!!Det gjorde fysiskt illa i hela kroppen att vinka adjö till alla de mina.Nu ska vi lägga oss. Sov så sött.

2006-11-20 @ 22:23:11
Postat av: josefine

Ja vi ses snart Mamma! Puss sov gott!

2006-11-20 @ 23:19:54
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0