Morgon

Morgonen är här igen, älskar att vakna o snusa på min lille Prins. Den stora har just gått till jobbet. Vi var nog lika trötta bägge två. E skurade golv inatt för jag var på väg att göra det, så tvingade han mig att sitta stilla. Inte ofta jag gör det. Men men, trött är jag för det.

Skulle behöva sova en natt i tid, men Elian vill gärna äta lite extra på kvällen o somnar sällan riktigt före tolv halv ett, men sen sover han 7-9h i sträck. Vår duktige store lille son.

Ska nog göra mig lite välling o sen ska jag ta en dusch. Jag önskar alla en HÄRLIG FREDAG!!!

Fick mail på morgonkvisten ifrån en kompis som skrev att hon vaknat så lycklig idag, det lät så vackert o stort o samtidigt så enkelt!


Kommentarer
Postat av: Idha

God morgon vännen!
Var lycklilga o njut när han sover så bra.
Ha en trevlig dag! Kram

2006-11-17 @ 08:20:42
Postat av: josefine

Du med sweetie o HELG! Puss

2006-11-17 @ 08:29:10
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Ja! Ha en skön helg och ett trevligt dop! :)

2006-11-17 @ 09:38:59
Postat av: josefine

TACK o ha en skön helg du med o magen ;)

2006-11-17 @ 16:01:33
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0