Skön dag!

Skön dag!

Mysigt hos Aslaug ( till vänster) med sin son Henrik o dotter Pernille som står i mitten. Gro till höger med sin Helena. Vi åt god lunch o Gro köpte min klänning som var lit estor så jag ska beställa en mindre! Jag o Aslaug ska beställa tillsammans på ASOS så slipper vi betala så mycket frakt.

Det var en syn då jag skulle iväg idag, kom utanför dörren o insåg att det TOKregnade. Jag hade med mig enstor paj o cheesecake+barnvagn, skrikande bebis o allt detta skulle in i bilen utan att bli alltför blött. Ska inte ens gå in på detaljer om hur det gick till men vi kom fram nästan i tid iaf o bröd köpte jag med mig på en mack. 

Sen var det soffmys o tjejsnack som vanligt. Så mysigt! Nu är jag o Eivind hemma efter att vi hämtat honom på jobbet. Det var kö dit som sist, Elian skrek på exakt samma köställe o lika desperat. Jag vaggade stolen med ena handen bakåt ( jag fick kramp) o sjöng Imse Vimse i hög ton (falskt men han gillade det) o då somnade han tillslut. Sen var vi på POP med overallen som var slut i 74 ( ville ha en stl större än 68 som sitter perfekt nu) men då fick tjejen veta att det var säljstopp på de i manchester pga just dragkedjan o jag tog en marinblå i fleece ist. De är ju aningen svalare men vindtäta. Köpte också en lekgrej till vagnen med randiga djur i marint o vitt o pyjamasbrallor åt mig o E. Jag fick röd o vitrutiga o han blå o vitrutiga. Nu sitter vi här fina o redo för någon viktig fotbollsmatch ikväll! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Takk for i dag, vennen :)

2006-11-21 @ 22:25:25
Postat av: aslaug

hilsen meg:) (den over ja)

2006-11-21 @ 22:25:52
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: josefine

DETSAMMA!! :)

2006-11-21 @ 22:49:30
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0