varför

varför

vi kallar vårt älskade barn KLUMPEN ser ni nog här! Jag tog upp honom innan vi gick i bytte kissblöjan o då låg han halvsovandes o gjorde sin berömda min, han gör på alla vis i ansiktet så han ser tjockast möjligast ut :) Vackrast är han ändå!

Ja nu är vi redan hemma, hann lämna skor på Bianco, ta en takeawaykaffe, hämta paketet på posten där jag även fick snabbamma....Hungrig son. Sen skrek han för mycket för att hinna gå på Bianco o visa min väska där kedjan trillade av på videobutiken häromdagen.

Elian har på sista tiden gallskrikit en del i vagnen så jag fått springa hem, antingen är det hunger ( han sov ju över 9 h inatt o har en del mat att ta igen), kiss i blöjan han hatar det (ska kanske byta blöjmärje ifrån Libero?!) eller att han bara vill vara hos mig eller tröttskrik. Lite jobbigt i kalla luften att bära o minst sagt dumt. Ska nog sluta med den supervarma åkpåsen o ha overall o filt ist tills det blir minusgrader.

Nu sover han i min famn, det var nog mat han ville ha, skulle matat mer på posten. Jaja nu är vi hemma o vi ska hämta mormor på stationen kl 17.20, mysigt. Pappa kommer direkt efter jobbet *vi längtar*



Kommentarer
Postat av: Jove

Vilken sötis! :D

2006-11-14 @ 18:00:53
URL: http://www.hallo.blogg.se
Postat av: Angel

vad mysigt

2006-11-14 @ 20:20:03
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Idha

Bebisar SKA va tjocka, han är så fin så!! Likadan mössa som Noelia har han också, fast hon har den i rosa/brunt!
Har alltid gillat pampers bättre än libero, Pampers Active Fit finns det en som heter som har stretch. Try it! Puss

2006-11-14 @ 21:37:53
Postat av: Emma

Han är verkligen hur söt som helst..
Jag förstår att du är stolt och lycklig :)
Fortsätt skriva...det är ett nöje att läsa

2006-11-14 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0