Vem vill bli miljonär?

Ganska dum titel men skönt att ligga i soffan o få fotmassage av Pappa o se på tv. Jag kan inte så mycket av frågorna men men. 

Imorgon ska jag o Elian mysa o hoppas han sover inatt så vi orkar möta Gro o Helena för en kaffe! Men orkar jag inte så blir det lugn dag o eventuellt en tur till pop, vår bruna manchesteroverall gick sönder idag i dragkedjan. Jag tar liksom för givet att det ska vara bra kvalite.

Idag fick vi otroliga presenter, en söt body, dopramar, söta första bestick+tallrikar o kopp med prinsmotiv, ett träfår, skallra, mjukdjur i randigt grönt o blått tyg, träambulans, massa pengar till Elians konto, böcker ( både svenska o norska! FINA böcker o en fin guldig barnbibel med sidenband runt) cdskiva med sagor, silverbestick, smycke, hakklapp med söt text, Efva Attlingsmycke o massa mer!



Kommentarer
Postat av: martina

Jättemånga fina bilder, vad härligt att va så stor släkt, ni ser ut att ha det så mysigt ihop!

2006-11-20 @ 07:33:48
Postat av: josefine

Tack, ja det var jättekul!

2006-11-20 @ 11:01:36
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0