8 timmar i spjälsäng

REKORD. Somnade väldigt mkt senare bara eftersom varje gång han somnat i min famn vaknade han till i sin stora säng =) Men kl 1 somnade han vid bröstet o jag la ner honom med sin varma sköna påse omkring o han vaknade kl 9 hungrig! FAB! Tror det va lite påsen också, den var varm o försvann inte då jag la ner honom.

Nyss njutit av att tvätta håret utan att stressa o lyssna efter skrik, E o E sover sött i sängen vår. Där får Elian alltid morgonkäka/somna om /vakna/käka lite till. Har längtat efter honom massor då jag vaknar o älskar att lyfta upp honom ifrån vagnen vanligtvis men nu spjälsängen o se honom le då han ser mig *obeskrivligt*

Nu ska jag passa på att mysa runt utan stress, har på min min nya gröna american apparel tunika i grönt o svarta leggings o mina nya myssockar! Lördag o regn men jag är prommissugen för att inviga nya stövlarna. O ikväll har jag en fullpumpad oanvänd flaska bröstmjölk som nog måste användas så somnar prinsen i tid kanske mamma får sitt första glas RÖDvin ikväll..... 



Kommentarer
Postat av: angelica

här är det å regn o kallt, inge skoj o var ute alls... grymt att allt går bra för er jossan, med E o e o allt =) ni verkar ha det så mysigt! idag händer inte så mycket, ska bara ta det lungt hela helgen. ha det så mysigt i helgen o ikväll med ett glas gott rött vin =) det är du värd! =) puss puss

2006-10-21 @ 12:03:59
Postat av: joss

Hej har ni haft det bra? Bilder? Ja vi har det fakiskt himla mysigt, trodde inte man skulle ha det SÅ mysigt =) KRAM o tack!

2006-10-21 @ 15:43:08
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: angelica

ja vi har haft det super bra! men ändå skönt o komma hem, men man saknar juh värmen lite =) hoppas din kväll blev mysig! hörs snart igen! puss

2006-10-21 @ 22:04:48
Postat av: angelica

o ja jag har massor av bilder =) men på min dator...

2006-10-21 @ 23:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0