Glad

Glad

att ha nystädat hemma! Nu ska jag laga mat, kyckling, tomat o ris tror jag....


Kommentarer
Postat av: elin

tack honey! man tar köttfärs och blandar med finhackad gul lök, lite vitlök salt peppar äggula och rosmarin formar till bollar, trycker in en bit fetaost och klämmer igen dem, steker på båda sidor och ev in i ugnen några min för efterstekn. beroende på strl! asgott!
jag försöker att bara tänka på hur bra det kommer bli efter op så det känns rätt bra trots nervositet!
puss

2006-10-22 @ 19:40:26
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: Suzanne

Kan man få receptet på din kyckling rätt??
Andreas är så less på kyckling så det är så bra om jag får lite nya idéer på hur man kan laga denna goda fågel =)
KRAM

2006-10-22 @ 20:36:37
Postat av: joss

Elin det lät gott!!

Suzanne Jag gjorde väldigt enkelt idag stekte den i bitar med knorr kycklingkrydda o örtsalt, sen blev det färsk ravioli med ost i till o sallad av tomat o gurka+parmesan, så ganska basic med andra ord! Puss på er bägge!

2006-10-22 @ 21:25:22
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Suzanne

Det lät supergott!
Men blir det inte torrt om man inte har sås till?
Haha, jag är ju en såsälskare jag!! kanske därför man ser ut som man gör... ;o)

2006-10-22 @ 22:14:09
Postat av: joss

men just det hade en creme bonjour vitlök o örter i pastan innan den serverades! men jycklingen va saftig o jag hade stekt den med cashewnötter på slutet haha glömde ju halva receptet =)

2006-10-22 @ 22:54:58
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0