Jag hemma sent!

Jag hemma sent!

Trött mor efter lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker att det är kul att du går ut och roar dig nångång ibland trots att du är relativt nybliven mamma! :) Man måste väl få göra det med ibland? Kan förstå att du längtade efter din lille prins bara :)

Tack för en underbar blogg! Du får ALDRIG sluta, lova det! Så många bloggar man fastnar för som hux flux slutar av olika anledningar. Antingen så tröttnar de eller så är nån inne och förstör så att bloggförfattaren tröttnar då med...

Du får mig att vilja bli mamma... Tyvärr funkar det inte nu. Är bara 22, mitt uppe i min utbildning, min kille sedan 5 år bor just nu 50 mil ifrån mig och massa annat.. Suck, hjärtat mitt värker när jag läser om din enorma kärlek till din stora E och din lille E! Lovely!

Massa kramar

2006-10-29 @ 20:13:23
Postat av: joss

Oj tack så mkt!!! :)

2006-10-29 @ 22:03:20
Postat av: Kompiz

Gud vad du är vacker gumman :-D

Puss puss

2006-10-29 @ 23:57:11
Postat av: joss

tack Kompiz ;)

2006-10-30 @ 11:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0