Just det!

glömde att berätta om matlagningen.....först satte jag in ett paket köttfärs i micron på 12 min, gick o satte mig en stund o tänkte oj vad det luktar köttfärs redan bara efter någon minut.....pling säger micron o jag öppnar...hade glömt sätta på defrost så det var full värme på. FY så äckligt det såg ut, brunt kokad köttfärs i en klump, haha fick bara be E gå ner o hämta ett nytt paket i frysen.

Maten blev kanongod o vi åt med majs o tomat till. Så mysigt o käka hemma tycker jag bara man hinner o har något hemma. E är utslagen på soffan sen kl 18 o Elian sov med honom en timme men vi har dukat bordet tills imorgon, fixat i köket o ammat o Pappa bara sover..... Ska jag väcka?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0