min systers dag!!!!

mörkt ute o jag dricker välling o pumpar, ska snart krypa ner igen!

Kommentarer
Postat av: syster

TACK!
Fick tofflor och presentkort på hästshopen av min goa familj (uffe är bäst som fattar vad jag vill ha:-))
Och tack världens underbaraste lillasyster - som också vet precis vad jag vill ha :-) Har verkligen gjort slut på den förra nu de senaste tre veckorna när jag bara jobbat, jobbat, jobbat och inte kunnat sova på nätterna och vaknat och sett ut som om jag skulle fylla 49 i dag istället ;-)
Pussa på Elian!!!

2006-10-27 @ 08:40:25
Postat av: joss

pussade på honom o han log stort! sån tur att du hittat en riktig man, han är bäst. puss vänster hand = kort svar! njut av helgen nu!

2006-10-27 @ 12:27:29
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0