Prinsen....

somnade i min famn efter tidernas största bajsblöja. Ja jag erkänne jag är en HELYLLEmamma som till o med smsade till Gro om detta fenomen för jag skrattade högt då jag såg hur mycket som kan få plats i en blöja. Som tur är är det "bara" mjölk han käkar så det är inte sååå äckligt =) Nu har jag insett hur förändrad man blir av att bli mamma, att man ens skriver ordet bajs i ett sms bevisar att jag verkligen behöver sitta med ett glas champagne i glaset o med lockigt hår på lördag!

Vet inte vad jag ska ha på mig, men trivs ju förträffligt bra i stövlar, strumpbyxor/leggings o klänning....får se vad jag hittar på, kanske ska shoppa nåt nytt imorgon eller så får det bli nåt ifrån garderoben ( borde verkligen bli så med tanke på allt vi shoppat i det sista).

Hoppas han sover nu någon timma, det verkar som om han blir allt tröttare av intryck under dagen o han får gärna bryta min sömn en gång för att äta om det gör att han somnar tidigare om kvällen = mer ensamtid för oss!!! Älskar att bara hålla om min kära o känna att vi inte behöver göra nåt speciellt.

Nu pratar Lilleman i sömnen, han har börjat prata mycket mer om dagarna, men gärna med en lampa, en färgglad kudde elle så, inte så mycket med mig. Då vill han helst att jag ska sjunga, prata som en tönt eller busa med honom o som tack får jag världens vackraste ( såklart!) leenden.

Inget bra på tv o killarna sitter nere o spelar poker, E har redan åkt ut han kom upp o pussade på oss! Ska nog läsa lite mer Elle o kika i en bok. Underbart o ha kvällstid. Ska kanske ta en dusch igen, älskar att somna helt ren. Men måste också duscha om morgonen för att vakna till liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0