Segmorgon

så skönt, vakna, amma, somna om, vakna osv :)

Klev upp strax innan 11 o duschade, skar upp två brödskivor, hörde posten komma o kikade o javisst alla bilder vi beställt kom idag! Har nu delat upp korten i små högar (ska skicka till mormor/morfar/farmor/farfar) o ramat in några stycken. Skulle behöva ännu fler stora ramar.

Pratat i telefonen o skulle just börja pumpa så jag har ikväll eftersom jag har mycket mer mjölk på morgonen. Sista kvällarna har det känts som han måste äta oftare för o bli mätt. Men inatt sov han 00.30-7. Så vaknar prinsen o nu ammar jag framför macen....o hann aldrig göra färdigt frukosten som ligger i köket....hungrig!

Ska som sagt bara slappa idag, blev bjuden att h'lsa på Aslaug o gå tur men ska nog va hemma o sen gå till mitt jobb o åka hem med Pappa så vi får luft idag! E får dammsuga då han kommer hem, ska ju ha överraskningslunchen imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0