Shopping!!

Nu har jag klickat hem några saker från Nelly.se, de har mycket bra basivgrejjor. Skickar det till Mammas adress i Malmö så får hon ta med det då hon kommer i november för att hjälpa mig innan dopet. Tror jag fann en klänning jag kan ha på dopet också....spännande!

Ikväll promenerade jag o pappa snabbt till videobutiken o hyrde två filmer o köpte godis men jag blev alltför mätt på godis så jag körde en snabb träningsrunda på golvet, alla muskler jag kom på. Har kvar mina 1kgsvikter som jag köpte då jag var gravid för o behålla armmuskler men det kan räknas på en hand hur mycket jag använde dem.... Men kör man många repetitioner så känns det o magmusklerna gjorde ONT efter 20 situps...har en del att bygga upp nu efter bebis i magen. Så blir man kanske fin igen, gifter sig o så startar allting på nytt, man vill ha ett syskon, sluta med prevensjon.....så ska kroppen igenom samma igen :) Life is fab! Men däremellan ska jag jobba också o Elian ska bli några år gammal.

Sen badade vi LillE innan filmen o nu sover han. Däremellan har han ammat o E gav mjölk på flaska från igår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0