Ska troligtvis ha denna på dopet!

Ska troligtvis ha denna på dopet!

Lovade för ett tag sen att lägga in bild på klänningen jag beställt. I love it! Ska ha denna, svart tröja m lång ärm under (fint o amningspraktiskt), svarta leggings o gröna stövlarna o lockigt hår...tänker jag mig idag men man kan ju ändra sig. Sen mina svarta ballerinaskor inne hos oss efteråt!
 Ja så får det bli!

Usch va jobbigt att Nelly skickat en tröja extra, en alltför stor blå sak i Large....bor ju i Norge o har faktiskt skickat efter till min Mammas adress i Malmö o så har hon skcikat den vidare hit...Allt är ju så jobbigt m postorder i norge, jag köpte kläder på ASOS i vintras då fick jag betala typ 200 kr i tull, fyy! Men fina va klänningarna ( har bara använt den ena dock då jag tänker efter....)




Kommentarer
Postat av: Engla

DEn är jättefin! Och så som du beskriver den med topp under osv låter supersnyggt! Tycker absolut det passar på dop! Du kommer vara jättefin! Kram/Engla

2006-10-22 @ 10:59:42
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: Engla

Aha, missade det med tröjan :)
Kan du maila mig på [email protected] så ska jag försöka hjälpa dig!

2006-10-22 @ 12:31:38
URL: http://annamirjamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0