Fortsatt snor o støn hær hemma...

Japp fortsatt sjuk, tæppt som bara den o småont i halsen, ser alltså vældigt hot ut med røtt runt  næsan o blek i ansiktet. men vaddå, jag har mina E ændå o får lika många pussar no matter what :)

Eivind kom hem vid 14 o dammsøg hela lght så nu ær dammråttorna i dammsugaren iaf, så prommade han med Elian i bærselen ner till apoteket o køpte paracet (alvedon) till bebisar ifallatt han kanske får feber.

Nu sitter jag hær med en liten tofs i nacken (ovant) o med rosarutiga pyjamasbrallor, gråa tjocksockar, grå filippa k tshirt o grå hoodie från JC (gammal men funkar fortsatt) o længtar efter o bli frisk. Kikar runt på alla mina dagliga sidor också såklart!



Kommentarer
Postat av: Suzanne

KRYA PÅ DIG!!!
Inge roligt att vara sjuk!!

2006-09-12 @ 15:35:44
Postat av: Joss

tack, men hur mår frøken sjælv??

2006-09-12 @ 16:07:33
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Martina

Så du är oxså sjuk, nej det här är en annan Martina från Skåne! Krya på dig.

2006-09-12 @ 16:57:41
Postat av: Suzanne

Jag mår tyvärr som vanligt!! DÅLIGT med andra ord!!
Men det blir nog bättre, förhoppningsvis snart!!

Ikväll ska vi käka varma makkisar med skinka, ost och tomater. Längtar jättemycket och hoppas för guds skull att det stannar kvar i magen =)

KRAM

2006-09-12 @ 17:12:33
Postat av: Sara O.

Hej!
Tack så hjärtligt för titten på bloggen, vad glad jag blev :)
Sjuk!Usch vad tråkigt!!du får krya på dig!
mvh/ Sara

2006-09-12 @ 17:31:17
Postat av: Joss

Haha den andra Martina ær också från Skåne :) Så søtt med regnkappan!

Suzanne: Varfør kollar du inte upp det dær? Jag blir orolig....kramis

Tack inge friskare ænnu men snart :)

2006-09-13 @ 16:03:02
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Joss

SYSYER hittar ej din kommentar hær, bara i min administrationssida, men iaf VÆLDIGT fintmen kan tænka mig du måste hitta en bra frisør, om du inte vill bo i Polen dvs. Love ya!

2006-09-13 @ 16:15:16
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0