Gå hemma

Ikväll hängde vi på Pappsen på fotbollsmatch m jobbet. Kul o möta dem igen o alla tycker såklart lillbjörnen (i sin björnoverall) är så söt! Han o jag stod på sidan o gick lite runt planen men var tvungen o ha stenkoll så ingen boll kom för nära! Jag pratade mest i telefonen o ammade lite sen var det slut. Vi vann med 14-2, min E är hot o duktig på banan. 

Fick förresten hämtat ut min packe på posten idag fra h&m, gröna mysbrallor + randig mössa åt Elian o svart skärp, svart oversized vringad lång tröja åt mig + en marinblå o svartrandig kofta m svarta knappar! Nu har jag köpstopp så jag hinner använda kläderna också.... men E gjorde så vi får kanonlön nästa månad då...så kanske om jag hittar de skorna jag vill ha så slår jag till!

Vet precis hur de ska se ut men ej m för tunn klack så de klarar av prommisar på stan m vagnen också.... Svårt nu, man kikar inte direkt efter partytoppar då man mest "går hemma" som alla säger.... fast i min värld är det att möta vänner, käka goda luncher, promenera, shoppa o framförallt njuta av vår underbara son! Det låter lite mer fancy o kuligare än att "gå hemma"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0