Imorse åkte mormor o morfar

hem vid 6.10, hittade en lapp då vi vaknade att de åkt till Sundsvall igen. Jag blir alltid så ledsen då någon som hälsat på åker hem igen, känns så långt borta. Men man ska vara glad ist att man har varann!

Sen sov vi vidare o Elian sov i sin vagga inatt några timmar faktiskt, jippie! Men han vill helst ligga med oss, varmt o nära. Fick stryka honom över magen o vagga så somnade han tillslut o sov till morgonmålet. Jag har ingen koll på klockan då det gäller sov o mat men jag tror han oftast sover ca 4 h i ett kör o det är bra tycker vi.

Körde inom jobben o visade upp vår skatt, alla stod o såg i vagnen o tyckte han är sååå söt! Såklart! Sen pkte vi o käkade på IKEA o köpte ramar för nästan 1000 kr, så kan det gå. Tänker framkalla en del nu o rama in svartvita kort. Körde hem igen ( glömde hämta ut dörrskilten ) o jag fick nästan migrän så jag sov säkert 2 h efter jag matat lillen som va nere o vilade med Pappa i källaren.

Nu har jag 2 gig i min mac så allt ska gå snabbare, 2650 kr blev det men hoppas det är värt pengarna.


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Åh vad roligt med fina ramar o svartvita kort. Kanske du kan ta ett kort sen när det blivit färdigt så man får se resultatet?? Vill rama in kort på Ida jag oxå, men ska vänta till att vi får se hur korten blev som vi knäppte hos fotografen i tisdags. Trevlig helg gumman!!

2006-09-01 @ 23:27:07
Postat av: JOss

Ja då ska beställa några fler först! Ha en kanonhelg du med, idag har vi sol o ska dricka en latte! KRAM

2006-09-02 @ 13:24:14
Postat av: Anna-Lena

Tänkte du kunde få vara lite skadeglad... ;) Nejdå men som nyfödd åt Oscar varannan timma på natten! Jag vet inte hur länge?! Det var faktiskt väldigt tröttigt! :) Nu sover han ju hela natten... med undantag för om han drömt mardröm. Men då kommer jan in själv!:) Det går sååååå fort! Njut Elian massa :) Kram, Anna-Lena

2006-09-02 @ 20:51:25
Postat av: JOss

tack så mkt. så trött du måste varit? hur länge sov ni på morgonen då? kram

2006-09-02 @ 21:25:40
Postat av: Anna-Lena

Vi var trötta... :) Men i början gick vi inte upp förren vid tio-tiden. Men han ville ju ha endel mat på dagtid oxå, fast då var det nog mer tre-fyra timmar emellan. Men jag har ju oxå hela tiden låtit honom få när han ville ha. Något annat skulle vara otänkbart för mig. Så vi fick bita ihop. Efter fyra månader började vi med smakspröver och då började han sova längre. Kanske jag hade dålig näring? Nej, han växte ju som bara den :) Men som sagt snart får du sova igen! :)

2006-09-03 @ 18:52:27
Postat av: JOss

ja vi sover också på morgonen det är skööönt! :)

2006-09-03 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0