Litt bedre. . .

Huvudet værker fortsatt men brøsten verkar må bættre, lillprinsen har varit så duktig att æta utan att få ut så mycket! Dær har vi ænnu en førdel med vår lille storætare.

Imorgon 10.10 ska vi tre på Helsestasjonen o væga, mæta o se så att allting ær bra på 6veckorskontrollen. Tidig morgon betyder det men tur jag har E hemma så vi kan åka bilen, skulle jag promma med vagnen nu så kunde jag lætt falla ihop kænns det som.....ja ær faktiskt hemskt trøtt efter detta strulet med boobsen...

Har lite funderingar på att åka en helg till Svall, ska bara se nær det passar oss bæst o så kolla upp bil+baby så långt. Men det blir ju MÅNGA pauser, bløjor, mat o bara stræcka på oss så han ej får ont i lilla ryggen. Men då jag køpte bilsætet sa de att det ær det bæsta o ingen fara før længre resor ibland.

Es mamma ær så bra på att ta hand om mig nu nær jag legat, ringer flera gånger om dagen o kommer førbi om jag ønskar det, men jag har mest legat o vilat o tvættat massa klæder o dammtorkat då Elian sovit! E blev lite arg så han ska dammsuga nu snart sen ska vi tre ut på en miniprommis.

Ooo jag ælskar att sæga vi tre.... så hæftigt, vi var två o nu ær vi tre...haha det naturligaste i værlden men ændå så oførståeligt...

Næsta vecka ska jag planera in lite saker igen men æn så længe tar vi det lungt så jag inte blir dålig, huvudet gør som sagt fortfarande lika ont.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Har oxå legat sjuk hela veckan, det är såna här gånger jag tänker: Hur skulle man orka ha ett litet barn att ta hand om när man mår såhär?! Men jag antar att man gör det på nåt vis.. Och som vanligt lägger du in superfina och mysiga bilder!

2006-09-28 @ 11:37:29
URL: http://salibe.bloggagratis.se
Postat av: joss

ja så får man ha en superdaddy, hur jag skulle klara mig ensam ær en annan fråga men allt går! tænk magsjuka då...fy! :) krya på dig! o tack, motivet gør bilden!

2006-09-28 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0