Lørdag

Idag vaknade jag med huvudværk, fyyy. Men det var nog før att vår vackra lille skrek en timme inatt mellan 2 o 3 tror jag det var, men somnade sen søtt o vi sov ut till 10 allihopa sen skickade jag ut killarna før o få ite riktig sømn utan att behøva akta mig før någon i sængen!

Sov till 11.30, duschade o vi kækade frulle. Mina brøst ær idag stenhårda eftersom han åt så mycket igårkvæll, men det går bra han æter mycket nu också de stunder han ær vaken. Prommade ner till stan o gick på Sten & Strøm. Elian sov tre timmar så det var skønt, slapp amma eller byta på stan.

Va på POP o køpte den bruna manchesteroverallen i stl 68 som han ska ha i vinter, den bruna i stl 62 ska han ha i høst! Sen bytte vi presenten vi fick av Elin o F till en stl mindre så han kan ha den snart o i brunt, jættefint!!!

På vægen hem hittade vi fina v-ringade trøjor åt E att ha på jobb ( stickade fast ej så tjocka) 199 kr / st rena kapet! Han har mycket såna + skjorta eller pike i jobbet om han ej vill vara superuppklædd till kostymbrallorna med kavaj till. Jættefin ær han i dem, en brun, en ljusgrå o en mørkbrun med rutor i beige o ljusbrunt framtill.

Nu har vi kækat hemlevererad pizza o kikat MTV o beskådat vår prins som sover, han ær SÅ vacker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0