Lyx! Att sova på Mamma.....

Lyx! Att sova på Mamma.....


Kommentarer
Postat av: idha

jaaa! fast lyx för både bebis å mamma...

2006-09-27 @ 22:09:17
Postat av: Anna-lena

Vi hyrde en anordning till bilen som man bara satte in liggdelen till vagnen i! Det är visst något typiskt norskt men det kändes jättebra eftersom vi har 9 timmar i bil hem! Kanske detta är något för er? Bilstolen har ni ju länge iaf. Denna här grejen kunde man hyra på butiker som har bilstol, vagnar? Tror tom Brio har de? Kolla om du inte absolut har lust att ha stolen ännu! Har ju hört att man helst inte ska... bla, bla... allt ändras ju oxå?! Det ser så gosigt ut när han ligger och snusar :) Skönt du är bättre! Jag ska ju oxå ha igen nu :) Eller inte nu... i april! :)

2006-09-28 @ 11:35:30
Postat av: joss

ja vi har ju en bra bebisbilstol før små som ska vara sækrare o sitter i isofixinsats, vi kør nog med det. Tack før tips men framførallt stort grattis till livet i magen, så kul!! Mår du illa nu i børjan?

2006-09-28 @ 18:35:06
Postat av: Anna-Lena

Tack! Jag har mått illa! Ganska mycket... inte kräkits dock... Kanske hade behövt det? :) Nej usch det är jobbigt?! Nu är jag enligt sista mens i 15 veckan så det har släppt! Men jag lider av halsbränna! DET känns som ett illamåendetryck i bröstet hela tiden så jag vet inte om det är så mycket bättre! Men jag är sååååå glad över detta så det struntar vi i! :D

2006-09-30 @ 10:11:29
Postat av: Anonym

Jag mådde också illa men slapp krækas alltfør mkt, har hørt det ær ett tecken på att bebis mår som den ska! så kuligt, snart halvvægs! njut av magen o mint sæger min syster ska hjælpa mot illamåendet!

2006-09-30 @ 10:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0