Mys i soffan

Mys i soffan

Kanonmysig kvæll med tænda ljus øverallt o filmen Tristan, perfekt romantisk o massa godis! På måndag ska vi køra diet hær hemma, ingen atkins eller någon speciell bara sunt førnuft, mer sallad mindre pizza liksom! Vi ær less på o kæka dålig mat før att vi stressar o plnerar dåligt. Så det blir spænnande.

Imorgon ska vi nog promma runt Sognsvann vi tre o sen ska jag ev på marknad med Viktoria o hennes nya tjejkompisar!

Nu ska jag fortsætta pussas med mina favoriter!!


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Lillploppen!!!
Guuuud så mysigt med en liten bäbis, min bäbis har ju blivit stora flickan nu!!

2006-09-16 @ 23:53:15
Postat av: joss

Ja jag vet ser det på bilder, dags o starta på en ny nu gumman hehe :) Hon ær ju kanongo då, dansar o allt =)

2006-09-17 @ 00:00:12
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: joss

men jag svarade ju hær? jaja skrev att ni får starta bebisverkstad igen men ni har ju å andra sidan en liten dansande søøøøtis ni med!!

2006-09-17 @ 00:03:21
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: joss

jo nu kom bægge kommentaterna med! INTERNET ibland....

2006-09-17 @ 00:03:54
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: mamsen

Hej,gumman s;ta bilder p[ er.Elian 'r underbar,ser att han v'xt mycket.Idag har jag l'mnat in valsedlar i olika vallokaler,sen ska jag r;sta p[ centern.forts'tt mysa p[.

2006-09-17 @ 09:26:43
Postat av: mamsen

Hej,gumman s;ta bilder p[ er.Elian 'r underbar,ser att han v'xt mycket.Idag har jag l'mnat in valsedlar i olika vallokaler,sen ska jag r;sta p[ centern.forts'tt mysa p[.

2006-09-17 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0