Resultatet

28271-259

Vaknade imorse efter en hellnight, Elian somnade kanske kl 2.30 skrek konstant i ca en h tror jag, E fick vyssa så jag sov o sen småammade. Jaja han strejkar væl bara att det blir tyst o mørkt.... Søt ær han då vår lille Bulldog!

Hade stællt kl på 10 då La Bionda øppnar ( www.labionda.no) o kollade om de møjigtvis hade en tid idag før klipp, de ær alltid fullbokade men kl 12 kunde jag komma. O så bokade jag o gick o småvilade lite till. Vi va utanfør dørren alla 3 kl 11.50 så jag småsprang føre m en yoghurt i væskan o en latte i handen. Kom dit, fick berætta hur det skulle va o fick tvættat håret + massage i hårbotten o då vi kom upp till stolen hade mina E kommit. Sjælvklart sov Elian snællt i vagnen bredvid Pappa som læste tidningen o drack kaffe o bredvid. Han satt o sa till hon som klipper att oavsett resultat ær hon den vackraste i værlden ( jag, pinsamt....) Men han ær go!!!

Blev kanonnøjd o længderna føll, det tog ca 1,5 h alltihop o hon va vældigt noggrann o proffsig. Fick gott limevatten o god kaka till o med, så vældigt lyxigt place o klippa sig på! Sen vaxade jag benen efter att ha ammat en skrikande liten tjockis på en trapp ute i solen ( kanonvæder idag igen) o så gick mina E hem o jag snabbshoppade på H&M ( mørkgråa byxor, svart lång t-shirt m lite puffærm o urringning, mørkgrå  omlottkofta o en brunaktig trøja m knyt i magen lite længre ( mamma har en likadan, kanske en varning?!) Hann också handla tacos tills ikvæll då Petronella o Stefan skulle komma o kæka men han har blivit sjuk så det blir bara vi tre!

Nu ammar jag o lægger ut bilder så ni får se resultatet, kortare bak, lite mjukt uppklippt o med whitespray ( køpte en) i. Bra produkt på blont hår før att få volym o højd!

MYSIG lørdag i hærligt sommarvæder!

Klæder: Svart vringad mammatrøja (POP) svarta brallor till vaden, tighta (faktiskt gravidbyxor från Lindex som funkar æven nu o blåsilvriga ballerinorna, svart kofta o beigegul skinnjacka m svart scarf.



Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTESNYGGT!!!!!

2006-09-09 @ 15:59:10
Postat av: Suzanne

Nämen glömde skriva att det var jag, blev så till mig av den fina frisyren!!!! ROLIGT!!!!

2006-09-09 @ 15:59:42
Postat av: Anna

Men nu gjorde du helt rätt!!! Sååå fint!!

2006-09-09 @ 16:01:13
Postat av: joss

Tack i massor, det værmer!!

2006-09-09 @ 16:11:16
Postat av: Jessica

Du blev skitsnygg gumms. Snyggaste mamman jag vet om..

2006-09-09 @ 16:41:49
Postat av: Linda

Fräscht o trendigt! Vad är det för "White Spray" du pratar om? Märke..?

2006-09-09 @ 16:58:47
URL: http://www.lindizzi.blogg.se
Postat av: joss

tack Jess ;) Du vet væl inte om nån
annan under 25? hihi, snart kommer du hem!!!*jippie*

Linda: Humble & Bumble tror jag det heter det står stilla i huvudet nu, men nåt sånt! superprodukt!

2006-09-09 @ 17:01:19
Postat av: syster

Så himla, himla fint!!! Supersnygg klippning - helt rätt. Du ser lite fränare ut ;-)) Inte så himla gullig längre så det tycker jag var helt rätt. Håller med Jessica att du är den snyggaste mamman jag vet om.
Kramar!

2006-09-09 @ 17:12:55
Postat av: joss

tack favvosyster o du ær den BÆSTA jag vet om :) love you! puss

2006-09-09 @ 17:17:03
Postat av: Sara O.

Vad snygg du är i håret.. passar dig jättebra!"thumbsup"..:-D
Ha en trevlig kväll!

2006-09-09 @ 18:37:10
Postat av: joss

Detsamma, tusen tack!!

2006-09-09 @ 18:53:22
Postat av: Sandra

Gud vilken snygg frisyr! Det är precis så där jag vill klippa mig, tusen tack, nu har jag en bild i huvudet om hur det kommer att bli :)

2006-09-10 @ 11:50:22
Postat av: mamsen

Du blev faktiskt toppen stumpan! F;rst[r att Du villf;rnya Dig efter allt..Idag har Alice o jag varit i kyrkan,hon har ridit d'r,sjungit leks[[nger med lekfarbror, fikat i f;rsamlingshemmet.S[ tog vi en sv'ng i skogen,men inga kantareller.Elian b;rjar v'l att f[ lite magproblem vilket 'r vanligt.Puss till er tre.

2006-09-10 @ 16:51:59
Postat av: joss

tack MAMMA :)

2006-09-10 @ 19:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0