TACK LINA & JOHAN

TACK LINA & JOHAN

Vi fick jättefint kort o present i posten av Lina & Johan, fin randig body (bilden) o söta strumpor med björnar på!

Idag hade jag ont i huvudet igen, ajaj mina bröst är för tunga... Vi sov o vilade länge kom utanför dörren strax efter 14 efter mat o allt. Då va solen borta o småregn började droppa ner. Vi hämtade ut vår dörrskylt, som de gjort i fel text men jag tog den för halva priset orkar inte vänta mer nu.

Sen var det marknadsdagar på Majorstuen så alla butiker hade små stånd ute på gatan, vi käkade en god pizzaslice under paraplyet o pussades sen gick vi hem o jag bäddades ner. Fick ta en tablett o dricka massa vatten o vilade ca 20 minuter.

Sen fick vi besök av Peter & Carolin, mysigt så fick de se vårt underverk. Han ville mest käka o sova men några stunder med öppna ögon fick de allt. Väldigt mysigt o möta vännerna även fast vi va väldigt trötta idag & man är inte världens bästa värd längre, fika finns inte på världskartan just nu. Kanske ska baka bullar en dag i veckan om jag orkar / hinner.

Nu ser vi fotboll o käkar daimchoklad, finns det i Sverige? MUMS!

Kommentarer
Postat av: ppl

daimchocklad finns... men uhh så söt men god ;)

2006-09-02 @ 20:53:26
Postat av: JOss

haha i like!

2006-09-02 @ 21:21:14
Postat av: hannaevelina

ser ut som elian blir ljusare och ljusare i håret :)

2006-09-02 @ 23:41:57
Postat av: Anonym

Åhh så tjusig han vart i bodyn lilla prinsen! Hoppas allt är bra! pusss

2006-09-03 @ 00:53:54
Postat av: JOss

förstod det va Linis som skrev? :)

Ja han ser nog ljusare ut då vi har blixt!

2006-09-03 @ 11:11:53
Postat av: Linis

Jaa det var jag som skrev.. var så trött så jag glömde det=) Hoppas att ni får en bra söndag! Här regnar det och är alldeles grått.. kan nog bli en filmdag med massa gotta =) kramis

2006-09-03 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0