Taktiken föll....

Inatt var Elian lite smått orolig men det gick tillslut o han somnade vid bröstet, la ner honom i vaggan som var uppvärmd av vetesäck så det ej ska kännas så kallt o ensamt. Jag la mig intill E o njöt av att få sova som alltid innan.... Elian somnade o sov väl i 10 min så hör jag världens brak i blöjan, 10 minuter senare vaknar han o skriker. Vi byter blöja o jag tänker att jag ger lite mat o sen ner i vaggan igen, så vaknar jag någon timme senare o han ligger o sover bredvid mig. Jag somnade, jaja nya tag inatt! 10 minuter är bättre än inget!

Nu har jag duschat o ska ta det lungt, käka frullis, se på tv o fixa oss två. Bada Elian o sen ska vi ut o byta en tröja o kika på bebiskläder. Ikväll är jag bjuden på middag hos Vik kl 18 med Petronella, o Elian förstås!



Kommentarer
Postat av: Martina

D där med vetesäcken var ett bra tips att ta med i framtiden. Du lägger in en massa fina bilder på er, (:

2006-09-20 @ 14:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0