Vi saknade Pappa idag!!

Vi saknade Pappa idag!!


Morgonen gick bra, Pappa gick på jobb o vi småsov vidare o käkade lite inimellom. Sen klev jag upp o duschade, klädde på mig, sminkade mig o käkade frullis. Väckte lillklumpen innan 11 o matade honom i sömnen typ, bytte på honom o klädde på vita popkläderna o marinblå sockar!

Sen gick vi till tbanan o åkte o mötte Aslaug o lille Henrik (6 veckor) o Gro o Helena. Vi fick starta prommisen med att småamma för både Helena o Elian var sugna på mer mjölk. Satte oss ute o la en sjal över de små, det blåste ganska mkt i skuggan så vi satt bara tio minuter. Sen gick vi längs Akersälven o det är ganska långt, så gick vi in på Nöstebarn som säljer fiiiina (dyra) ullkläder till de små. Köpte två par små vantar, ett par gråa o ett par vita. Sen in på kokosbollfabriken ( ja, så härligt de har ALLA smaker o typer, mocca, hallon osv.... ) o köpte latte, kokosboll o baguette. Sen gick vi vidare tills vi fann bänkar längs vattnet i solen o käkade först o alla tre ammade de små m filt, haha vi såg nog roliga ut o alla med Emmaljungavagn!

Jättetrevligt, vi gick vidare in till stan o sammanlagt har vi gått tre timmar idag så mina fötter är trötta o Elian va nöjd o komma hem o byta blöja o käka, nu sover han i min famn utslagen o Pappa är o klipper sig. Han hade toksaknat oss idag o vi honom. Imorgon ska jag o Elian på Farmors jobb o hälsa på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0