Vi två utanfør efter mysdag!

Vi två utanfør efter mysdag!

SKIT SKIT SKIT hade skrivit LÅNGT o allt førsvann, hjælp tænk om hela min blogg førsvann....va gør man då?

Jaja skriver væl igen då....

Fick væl upp prinsana strax efter halv tre sen prommade vi i underbart sommarvæder ner till Aker brygge ( folk solade i bikini i Slottsparken) Drack en latte på vægen, inte bra dricker en om dagen nu.....fy! Antingen 7elevens cappuccino som ær som latte eller på cafe.

Møtte Petronella o Stefan på TGIF o kækade gott, satt några timmar o sen vaknade lillen o ville æta lite innan vi gick hem igen, skønt att få luft! Alla såg søtt på E då han bar lillE en bit då han va kinkig, haha så mkt uppmærksamhet pappa+bebis får...men man ær ju likadan sjælv eller va iaf....en søt kille+bebis ær ju vældigt iøgonfallande!

Det ær nog lillens mage som krånglar lite om nætterna, men han sover ju så gott på dagen?! Imorron ska jag prova væcka honom lite tidigare o byta bløja, mata o sen somnar han ju om igen....ær det iaf att "væcka"? Vældigt snart blir han nog større o då behøver han mer uppmærksamhet som vaken o man får mer respons men nu gosar man ju bara o ger kæk o omsorg. Så svårt o væcka, han ær gærna vaken o ser mkt på mig om kvællen men på dagen ær han en sovgris som vi ælskar mest på jord!!!

Just det DONT RENT Matador, skitfilm!

Klæder: Svarta spetsleggings, svart mammalinne ( då menar jag amningslinne) kort ljustvættad jeanskjol, mørkgrå nya omlottkoftan o ballerinorna med blått o silver på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0