9711

som kikat in här på en vecka!
Det hittar ni på bloggtoppen.se/personligt


Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Princess! Det är ju helt galet att du har så många besökare. GRATTIS!! Jätte kul!! :-)) Jag förstår verkligen att många fastnar på din blogg för din blogg är underbarast!! :-) Och det är du också!
Kram! :-)

2007-04-22 @ 22:25:06
Postat av: Lina

HEj!

Jag läser din blogg och tycker den är jätte bra! :) tycker den är så fin skulle också vilja kunna byta bakgrund och så med mina egna kort längts upp som du gjort! skulle du kunna beskriva för mej hur man gör? Vore jätte snällt. Jag vet att man går in i red. stilmall o sen kommer det fram massa koder, fattar inte sen? Kram /Linis

2007-04-22 @ 23:30:35
Postat av: Anonym

Gillar din blogg supermycket! Sen har du ju också en väääääldigt het pojkvän och SÖT liten pojke =)

2007-04-23 @ 05:56:51
Postat av: josefine

AnnaStina: å sötaste du! Hur har ni det? När kommer ni hem igen mina sessor????KRAMAR
Lina: hej! när du kommer in på stilmall så ska du finna en text där ordet header står, där ska du klistra in bildadressen till den bild du vill ha längst upp, sen background ska du finna i en annan text, där klistrar du in bildadressen för din bakgrund, maila mig om det inte fungerar! KRAM
TACK!

2007-04-23 @ 08:51:45
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0