Another day!

Så nu har vi morgonsovit o här ska det ätas gröt, kläs på o duschas!
VILKEN RESA vi gjort sista året, om jag kikar tillbaka på bilder så förstår jag inte. Först har man varit med om det fantastiska att få vara gravid, känna sparkar, liv, längta, oroa sig, vänta o föda!


Kroppens förändringar, amningen o så alla underbara framsteg som Elian gör varje dag. Stora tänder, kan sitta själv, står på alla fyra, tar sig fram, gör sig förstådd... Det går SÅ snabbt!!!!
Min kropp gick upp 13 kg o ner mer än 18, snacka om att det går undan i svängarna. Man måste komma ihåg varandra också, vi TVÅ som fanns före tre.....
Jag i Åre spelar spel på julafton ( med bebis i magen som gjorde att jag mådde SÅ illa =))




Kommentarer
Postat av: Lalla

Ja ni har verkligen varit med om mycket de senaste året, härligt att blicka tillbaka o komma i ihåg :-)
De är ju det som är livet! hihi
Hoppas Ni får en jättehärlig dag, trots att Solen har tagit semester :-)

2007-04-23 @ 10:57:57
Postat av: mams

godmorgon gumman, sitter i telefonkön o läser dina tänkvärda ord. underbara stora tankar från en generös o. kärleksfull dotter.
kram från en stolt mams.

2007-04-23 @ 11:01:52
Postat av: Anette

Oj va skönt för dig att du blivit av med extrakilona, plus 5 extra! Känns inte som det händer så ofta... Men huvudsaken är ju att ni alla mår bra!

2007-04-23 @ 11:21:03
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: josefine

Lalla: tack så jättemycket o detsamma!!
mams: puss o kram!
Anette: jag kan inte förstå hur man INTE går ner i vikt då man har en bebis som ska lyftas o tas hand om HELA tiden =) Men amning o att mitt barn är supertungt har nog hjälp mig mycket på traven! Annars slappar man ju knappt i soffan längre o hinner inte tänka lika mkt på bullar o sånt, jo förresten jag LEVER på goda fikor om dagarna då jag inte hinner äta lunch =)

2007-04-23 @ 11:23:48
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Suzanne

Roligt att få se lite gamla bilder som man aldrig tidigare sett =) Brukar du uppdatera din hemsida med bara bilder ff? Kram

2007-04-23 @ 11:57:41
Postat av: ebba

hej! Jag väntar barnnu i höst..
jag har lite frågor!
hur förändras kroppen när man fött barnet? upplever du att man blev mycket "slappare" etc?
Hur lång är du och hur mkt vägde du sommest under din graviditet?

Tacktack!!=)

2007-04-23 @ 13:45:15
Postat av: josefine

Suzanne: nej jag har ej hunnit med det, ska skärpa mig men tappat lusten efter allt kopierande =)
ebba: maila mig [email protected] GRATTIS till bebisen!!

2007-04-23 @ 14:19:13
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Minna

jag undrar också hur lång du är?

2007-04-23 @ 18:08:00
Postat av: josefine

jag är 173 cm lång!

2007-04-23 @ 20:09:03
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0