Fridaytroubles....

Jag försöker lägga in bilder men det går fortsatt inte, trist! Sen är min mail helt nere, kan ej klicka på svara eller ta bort, någon som vet hur man gör? o jag hittar inget nr till yahoo.se men har skrivit i ett formulär på engelska ( haha kundservicen.....) Mina mail är dessutom tomma då jag klickar på dem. Någon som försökt maila mig??

Dagen idag var helt undebar. Tänk vilken lyx det är att få vara mammaledig. Njuta av sol o luften ute varje dag medans Elian sussar i vagnen. Svårare o svårare att vara på restaurang tycker jag, trivs bäst hemma så han får leka av sig o röra på sig. Men då hans ka sova så sover han absolut skönast i sin vagn!

Lunchade mumsig pasta o sen sprang jag inom o hälsade på Ashi som var på jobb, hon behövde nässpray som Monica köpt till henne. Hon såg så fin ut i sin nya sminkning o ljusare hår!

Nu ska vi gå o möta DAD hos frisören!


Ps, min hotmail fungerar inte heller, är det bara för mig det strular? Kanske någon som "tagit" min mail också....

Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

ska du klippa dig?

2007-04-20 @ 16:59:34
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Frk S

Hej Josefin!

Nej min hotmail strular som tusan med. Det hänger sig liksom när man logga in, så det måste vara något fel.
Hoppas det ordnar sig med psykot! Är det nån du vet vem det är? Otäckt verkligen!
Mvh/Anna

2007-04-20 @ 17:48:22
URL: http://frokenspeciell.blogg.se/
Postat av: Frk S

Nej hotmail strular för mig med! Har gjort hela dagen, och gör än=/
Usch, är det någon du vet vem det är som håller på och kopierar din blogg? Är det en och samma person eller är det flera? Otäckt, och varför kan man tänka?! Låtsas att man har någon annans liv! Scary!
Hoppas det löser sig en gång för alla! Lycka till!
Mvh/Anna

2007-04-20 @ 17:54:04
URL: http://frokenspeciell.blogg.se/
Postat av: Frk S

Haha, du ser hela min dator stular, nu kom visst bägge inläggen med, det första ploppade bort först, så jag skrev ett annat..Sorry..

2007-04-20 @ 17:55:04
URL: http://frokenspeciell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh va synd att du inte kan lägga in några bilder =( då blir det flera på en gång sen? =p vill se bilder från makeupkvällen

2007-04-20 @ 18:18:16
Postat av: Jenny

Nix, min hotmail har inte strulat det minsta idag. Konstigt!

2007-04-20 @ 18:22:56
Postat av: Jenny

Nix, min hotmail har inte strulat det minsta idag. Konstigt!

2007-04-20 @ 18:22:56
Postat av: josefine

anna wintour : nej men E!
TACK alla snälla, ja jag tycker det är så synd att någon förstör då man bjuder in alla in i sitt liv men ALLA ni andra är fantastiska!!!!

2007-04-20 @ 20:56:25
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0