kort resumé

Handikappad utan att kunna lägga in mina bilder, har knäppt massor som ni nog förstår =) Men jag bloggar ändå!

Dagens kläder i bilen: beige casualbyxa, vitt linne med spets, beige t-shirt o nikeskorna ( bästa köpet i år!) Jag har aldrig varit en gympaskotjej men har vekrligen vant mig nu, att vara komfortabel o kunna gå hur långt som helst samtidigt som det är snyggt, I LIKE!
Sen på stan då jag shoppade snabbt blev det ljusgrå stuprör.

Jeansshopping igår var på STUK, fick underbar service o E provade supersnygga brallor, han är en HOT DAD enligt mig ;) Det blev inte dem jag ville men nästan, de han testade var superhäftiga men snäppet för tighta så det blev ett par Diesel som också satt fint o ger honom en snygg siluett. Jag köpte tiger, supersupertighta i 28, de är partaj o varafinjeans. Inte gå med gympaskor o svettas o stressa o amma i, såna har jag redan två par som sitter superskönt o är lite för stora, kan vara kul att ha ett par som faktiskt sitter riktigt snyggt o inte är så amningsvänliga. Alltså man ammar ju knappast med jeansen på nåt vis men man drar upp tröjor o bör sitta någorlunda comfy då man ska amma!

Annars har vi bara myst på, käkat SUPERGOTT o pussats massor i solen. Hotellet var FAB o de körde fram o hämtade o parkerade vår bil, såna småsaker som lyxar till det. Frukosten var underbar o Elian njöt i sin barnstol o testade olika smaker som gurka, melon o smörgåsrån. Sov som en prins gjorde han också o vi myste med film, ett glas vin o massa massa onyttigheter (semla, biskvi, godis o chips JA JAG MÅDDE ILLA!!)

Jag fick min dos av BRA lunch i Haga i GBG, bulgur med kyckling o massa grönt. ÄLSKAR svenska goda NYTTIGA luncher. Imorgon ska Mamma o Ingemar överta sin segelbåt o vi ska antingen på Tekniska museét ( tvivlar) eller bara mysa på gatorna i Malmö, staden är så mysig o söttigt liten.

Nu mörk choklad o mina magasin, läser ELLE, CAFÈ, MAMA o massa andra, har köpt så många att jag aldrig hinner läsa färdigt dem.

Kommentarer
Postat av: Engla

Åh det låter jättehärligt! Vad skönt med semster med familjen :)

2007-04-04 @ 19:30:58
URL: http://www.englasshowroom.com
Postat av: Caroline

Vad underbart det där lät! :)Kul att ni hade det så bra här i Gbg. Solen har ju skinit alla dagar men det var ganska mycket kallare än förra veckan... Hade du någon nytta av shoppingguiden? Skoj att ni hittade bort till Haga med, där är det verkligen superhärligt stämning!

Ha det nu så bra i Malmö och fortsätt njut av er (första ordentliga?) semester för HELA familjen!
Kram

2007-04-04 @ 20:50:19
Postat av: Anna-Lena

Åh, jag vet! Saknar oxå LUNCH! Alltså inte bara baguetter med röror vilket visst funkar men sallader och nyttigheter, kyckling och bulgur låter mums! :D Fler och fler restauranter har ju varmt till lunchtid MEN de är ju svindyrt och inte anpassat till lunch. lättare att man ska orka jobba vidare ett tag till! Va härligt det låter med påskferie! Jag bara slappar och väntar nu! :D Glad Påsk!

2007-04-04 @ 20:51:11
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Anna

Håller med om att STUK är jättebra! Jac om min kille går dit och det är så skönt att man bara ger lite riktlinjer också fixar de exakt de jeans de vill ha. Kul att ni gillar Malmö :)

2007-04-05 @ 08:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0